Jennifer Lopez kedvenc tervezője, Roberto Cavalli dizájner szerint Lopezt azért nehéz mostanában öltöztetni, mert gyereket vár, és ettől "folyamatosan nő". A látványosan terhes énekesnő maga eddig még nem erősítette meg, hogy terhes volna, de most már legalább nem is kell. Új albuma viszont korántsem fogy olyan jól, mint kéne, így kiadója állítólag kezd megorrolni rá.
Sorra buknak le a várandósságukat takargatni próbáló sztárok. Angelina Jolie-t egy olasz közintézmény sajtósa, Jennifer Lopezt pedig kedvenc divattervezője buktatta le. Roberto Cavalli, aki eddig pedig mindent megtett, hogy bő ruhákkal rejtse el ügyfele növekvő hasát, Lopez ruhatáráról beszélve véletlenül maga is megerősítette az énekesnő terhességéről szóló híreket.
A divattervező nem titkolózik tovább
"Jennifer Lopez mostanában nagyon különleges ruhákat rendel, mert gyereket vár" - vallotta be a People magazinnak a sztár divattervezője, aki egy ideje már csakis bő,az idomait lazán követő ruhákat tervez az énekesnő számára. Próbálkozásai eddig sem bizonyultak igazán sikeresnek, hiszen hiába a bő cuccok és a folyamatos cáfolgatás, bizonyos források már egy ideje tudni vélik, az énekesnő gyereket vár. Sőt, nem is egyet, hanem ikreket. Lopezt egyébként pár napja bababoltokban is rajtakapták, amint éppen barátnőjével válogatott a babaruhák között, akinek pedig mindez nem volna elég bizonyíték, nézze végig galériánkat, amelyből kiderül: Lopez egy látványosan terhes kismama formáját öltötte.
Túl sokba kerül
Érthető, ha az énekesnő életében most van fontosabb dolog is, mint nemrég megjelent lemeze, ez azonban nem csak őt nem érdekli eléggé, hanem a vásárlókat se. A Sonyhoz tartozó Epic Records a hírek szerint kezdi megunni sztárkismamájuk dívás allűrjeit, mert amellett, hogy sokba kerül nekik, új albuma korántsem úgy fogy, ahogyan azt eltervezték. Lopez Brave című új lemeze a megjelenést követő héten mindössze 53 ezer példányban kelt el, és jelenleg is csak a nem túl előkelő 150. helyen tartózkodik az Amazon.com eladási listáján.
"Túl sokba kerül és nem hoz elég pénzt. Legutóbbi videójára legalább 300 ezer dollárt költöttünk, albumának borítója pedig a sminkesekkel, fodrászokkal együtt 60 ezer dollárba került. Ezenkívül összes fellépésének költségét is a kiadó állja. Ez a nő túl sokba kerül" - fakadt ki egy kiadóhoz közel álló munkatárs az MSNBC beszámolója szerint. A kiadó hivatalos közleményében persze cáfolta, hogy elege lenne az énekesnőből. "Nagyon szeretjük Jennifert!" - jelentette ki az Epic Records szóvivője.